Accreditation cards

Home Forums Questions and problems Accreditation cards

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

jockel
    Participant

I want to print only the accreditation-card for the people who are approved, not the people who are in status “delete”. Is it possible to choose a filter like the same as in progress to creating the draws?

jockel
    Participant

OK, I found a way in “Athlete entries” – I can choose only the approved athletes and klick on accriditation-button
    but in the panel “accreditation” is no possibility to set a filter when I want to print for each club the cards – or?

Andreas Koehler
    Keymaster

Correct, on the accreditation panel there is no filter.
    Selecting the approved entries directly in the list is the best way to go.

jockel
    Participant

Hallo Andi,
    da Du antwortest, mach ich das dann auch weiter in unserer Sprache.
    Ich habe die Personen auf “Delete” gesetzt und dann in der Nennungsübersicht nur die ausgewählt, die auf “Approved” gesetzt sind. Ich hatte aber ein paar dabei, die versehentlich doppelt gemeldet wurden und zwar in unterschiedlichen Kategorien. Nur die falsche Kategorie ist auf “Delete” gesetzt. Im Ausdruck der Accreditierung ist die falsche Kategorie trotzdem drin.
    Die Person soll jedoch weiterhin in den Listen der genannten Personen bleiben, da sich das Nenngeld ansonsten um diesen Eintrag verringert, das solles aber nicht.
    Daher kann ich möglicherweise dann nur den Weg gehen die Daten als lokale Datenbank einspeisen und dann dort die Sportler tatsächlich löschen und dann die Accreditierung drucken. Oder hast Du eine andere Lösung.
    LG
    Jockel

Andreas Koehler
    Keymaster

Korrekt, du müsstest die Nennungen löschen, damit sie nicht auf den Akkreditierungen sind.

jockel
    Participant

Alles klar, Danke!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close